11 Haziran 2010 Cuma

Trende


Ezgi'ye ( defterde buldum aynen yazdım,seyahatlerimizi unutmayalım diye)

15.07.2008

Bugün Ezgi dostumla Almanya'ya giriş yaptık Baden Baden havaalanından.Lan ne zormuş Stutgart'a gitmek,nah hala trendeyiz.Müzik felan dinliyo bu salak,İstanbul'a gidince de artık felan demiyecekmiş,filan diyecekmiş,pedikür yaptıracakmış,haftada bir kereden fazla yıkanacakmış ve bu gibi şeyler.Ben de 2 kilo vereceğim,iyi gelir.Neyse Stutgart'ta fotoğrafçının birinin evinde kalacağız,kanepesinde sörf yapacağız.Oradan Ezgi memlekete ben de Berlin.Bu laflar boy boy öpsün seni aptal kovboy.Aptal kovboyun çatalı olsa plastik mlastik batırırız.Bir de Emiliy Dickinson şiirinde tema olsam.


Ben,Ezgi olan,bakma kulaklığı taktığıma,canımızı izliyorum.Pembe rujuyla gülümseyip ders çalışışını.Kızlar nasıl bu kadar temiz oluyor,brividi için de erkeklere ihtiyaç duymuyor.Harika bir şey olsa gerek.Yazmaya başlayınca karın ağrım,uydurdum,mide bulantım geçti dostum.Sağol.Öğlen on ikiden beri benimle yollarda süründüğün için de sağol.Risotto için de.Çok güzeldi.Yazmasan da İrfan Abi kağıdını aldığın için de.Sorrento'daki en iyi restoranı bulman da iyiydi,Positano'daki en pahalı limonatayı da.Sanırım bu yolculuk hiç bitmeyecek,sağol,var ol...

Not:Ben 2 kilo veremediğim gibi 8 kilo aldım.Ezgi de pedikür filan yaptırmadığı gibi en son gördüğümde saçını haftada 1 kere yıkıyordu.

Bahsi geçen Emily Dickinson şiiri:

Yürek! Onu unutacağız
Bu gece senle ben
Gel sen unut verdiği sıcağı
Ben aydınlığı unutacağım
Becerebilirsen haber ver
Ver ki bir çırpıda başlayayım
Çabuk! Sen oyalandıkça
Ben onu hatırlarım.

2 yorum:

  1. saclarimi haftada bir kere SAMPUANLIYORUM. su tutuyorum onun disinda. simdi denize de giriyorum. sahilde canlarimiz var. ve pedikür yok, yok yani, o kadar da degil...

    YanıtlaSil